RegioBank


RegioBank. De bank in de buurt, zonder poespas en gedoe. Met veel persoonlijke aandacht, gevoel voor service en alle bankproducten in huis.
Wij zijn uw bank. RegioBank.

 

Bekijk hieronder de aflevering van Rob's grote tuinverbouwing bij ons op kantoor. Eric van Riet vertelt over zilvervlootsparen.

1. Regio

RegioBank, de buurtbank waar u zich onmiddellijk thuis voelt.
Wij zijn geen dure bank met marmeren vloeren en een beursnotering in New York. Wij zijn een bank voor de regio, een nuchtere buurtbank – en daar zijn we trots op. Wij weten wat de gewoonten zijn, wat er speelt in deze streek. Bij de winnende goal van onze plaatselijke voetbalclub VVOP en korfbalvereniging Spirit juichen wij net zo hard als iedereen langs de lijn. Omdat we ons betrokken voelen bij de omgeving. Een bank zonder poespas en gedoe die dichtbij de mensen staat, dat is wat we zijn. Onze klanten waarderen dat.

“Met sommige van mijn klanten heb ik nog op de lagere school gezeten. Dat schept een band…”
Edwin Donkervoort, directeur

2. Vertrouwen

De buurtbank waar u zich maar één keer hoeft voor te stellen.
Wij zijn niet de bank van ‘goedemiddag mevrouw en meneer eh, eh…’ Wij kennen de klant bij naam, kennen het gezin, spreken zijn taal, soms zelfs zijn dialect. Zoiets schept al gauw een band. Met name tussen de klant en zijn vaste contactpersoon. Vaste contactpersoon? Jawel. De klant krijgt voor al zijn financiële zaken, van spaarrekening tot hypotheek, te maken met steeds dezelfde adviseur. Dat is wel zo handig. En overzichtelijk. En vooral: vertrouwd.

“De meeste klanten ken ik al jaren. Dan heb je aan een paar woorden genoeg om te begrijpen wat ze willen…”
Eric van Riet, directeur

3. Persoonlijk advies

RegioBank, de buurtbank waar we altijd alle tijd voor u nemen.
Heeft u behoefte aan een advies van ons, dan nemen we dat uiterst serieus, dan gaan we er eens goed voor zitten. Wat helpt, is dat we doorgaans goed op de hoogte zijn van uw financiële situatie. Wij zijn namelijk geen onpersoonlijke bank, maar juist een bank van ‘ons-kent-ons’. De klant kennen betekent dat je maatwerk kunt leveren, adviezen helemaal toegesneden op uw situatie. Persoonlijke aandacht, we zijn er bepaald niet zuinig mee.

“Je zit bij iemand aan het bureau, in plaats van dat je je geld in een automaat moet storten of opnemen.”

4. Complete bank

RegioBank, de buurtbank waar u voor al uw geldzaken terecht kunt.
Kan ik een bankpasje krijgen? Kan ik internetbankieren? Hebben jullie een mobiele app? Geven jullie hypotheek- en spaaradviezen? Vier simpele antwoorden: ja, ja, ja en ja. We mogen dan een regionale bank zijn, we hebben alle bankproducten in huis die de wereld te bieden heeft. Soms met een eigen accent. Alles tegen heldere voorwaarden en gunstige tarieven. Alles prettig en vlot geregeld. Met veel persoonlijk aandacht en gevoel voor service. Overstappen? Fluitje van een cent dankzij de speciale Overstapservice.

“Vaak hoor je van onze klanten: handig en gemakkelijk, zo’n buurtkantoor…”
Monique Rijn, bankadviseur

Meer over RegioBank algemeen

Onderdeel van SNS Bank N.V.
RegioBank is onderdeel van SNS Bank N.V. SNS Bank N.V. is één van de grotere financiële dienstverleners in Nederland met een compleet aanbod van bankproducten, beleggingsvormen en verzekeringen. Voor particuliere en zakelijke klanten. RegioBank heeft een eigen vergunning van De Nederlandsche Bank en valt onder het depositogarantiestelsel en beleggerscompensatiestelsel.

Wij zijn als Zelfstandig Adviseur van RegioBank een onafhankelijke tussenpersoon. Naast de producten van RegioBank adviseren en bemiddelen wij ook in producten van andere aanbieders. Behalve voor spaar- en betaalproducten; daarin bemiddelen wij exclusief voor RegioBank.